E-mail marketing (Newsletter)

E-mail marketing ili newsletter marketing koristan je za poticanje interesa potrošača prema našoj usluzi ili proizvodu. Poruke u newsletterima koristimo kada ciljanu publiku želimo obavijestiti, savjetovati ili s njom komunicirati o aktualnim događajima.

E-mail poruke nezaobilazan su alat svakodnevne komunikacije. Upravo zbog toga poruke e-pošte postale su popularni marketinški alat.

Odnos s potencijalnim klijentom/kupcem potrebno je stalno održavati, a newsletter marketing je jedan je od oblika kojim to možemo kvalitetno i učinkovito raditi istovremeno mjereći ciljeve takve komunikacije.

Jeste li čuli za MailChimp?

Ciljano, praktično, brzo...

Vaši kupci očekuju Vaše novosti!

Upravljanje e-mail kampanjama.

E-mail marketing – prednosti i nedostaci

Često ćete ljude oko sebe čuti kako govore da im smeta što im neka tvrtka često šalje promotivne e-mailove. I da, u pravu su, postoje tvrtke koje imaju strategiju čestog slanja Newsletter kampanja, međutim, pitajte se: da li bi one to radile da im se ne isplati? Dobro osmišljen mail otvorit će više od 25% korisnika koji su ga primili. Koliko je to otvorenih e-mailova iz vaše baze? Svaki klik na link prema vašoj web stranici u poslanom mailu potencijalni je kupac vaših proizvoda ili usluga.

Niski troškovi upravljanja e-mail kampanjama

Osim toga, newsletteri su troškovno vrlo prihvatljiv marketinški alat malim poduzetnicima i obrtnicima, jer ne zahtijevaju velika ulaganja poput drugih marketinškihe metoda (oglašavanje u novinama ili na televiziji). Trošak e-mail marketinga ovosi o veličini baze klijnata, cijeni izrade e-mail kampanje i učestalosti slanja Newslettera.

Iskoristite potencijal prikupljenih e-mail adresa

Svaki poduzetnik i obrtnik, bez obzira na svoju veličinu, u stalnom je kontaktu s potencijalnim klijentima/kupcima svojih usluga/proizvoda. Poduzetnici svakodnevno razmjenjuje kontakate, – u direktnom susretu s klijentima, na web stranicama, na društvenim mrežama

Takva baza, u kojoj se nalaze deseci ili stotine e-mail adresa, predstavlja veliki potencijal i može biti posebno učinkovita u poslovanju.

Danas postoje brojni alati za slanje e-mail kampanja koji omogućuju brzu i efikasnu pripremu te vremenski uvjetovano slanje e-maila.

Automatizacija e-mail marketinga

Važan dio Newsletter strategije komuniciranja čine automatizirane e-mail poruke vašim kupcima/klijentima. Primjerice možete poslati pozdravni e-mail kada se netko prijavi na vašu Newsletter listu ili specijalnu ponudu korisniku koji se zanimao za određenu uslugu ili proizvod na vašoj web stranici ili možete čestitati Novu godinu svim vašim klijentima. Istovremeno ne morate sjediti satima uz računalo i slati jedan po jedan mail.

Newsletter strategija – Potpuna usluga tvrtke Trijer

Trijer pruža potpunu uslugu kreiranja (izrade) e-mail kampanja, što uključuje izradu tekstova i vizualno oblikovanje newslettera te upravljanje listama kontakata (bazom). Za Vas ćemo kreiramo posebnu Newsletter strategiju i osmislit e-mail kampanje prema vašim potrebama te vam dostavti detaljnu analizu ove vrste online komunikacije.

Prepustite nam upravljanje e-mail strategijom i za vas ćemo ostvariti rezultate koji će i vas iznenaditi.

Kontaktirajte nas