Upravljanje društvenim mrežama

Društvene mreže u proteklih su nekoliko godina na većim tržištima postale neizostavan dio svake marketinške kampanje. Uz SEO optimizaciju i PPC marketing, igraju ključnu ulogu u promociji novih brandova i proizvoda, u istraživanju tržišta i potencijalnih kupaca te stvaranju novih poslovnih veza.

Na hrvatskom tržištu je potencijal društvenih mreža još uvijek prilično neiskorišten. Svakodnevno raste broj korisnika mreža poput Facebook-a, Twitter-a i LinkedIn-a čime se pojavljuje sve veća potreba za promociju usluga i robnih marki na društvenim stranicama.

Ako nije na Faceu, kao da se nije dogodilo.

Informacija. Motivacija. Poziv na akciju.

Društvene mreže igraju ključnu ulogu u promociji novih brandova i proizvoda.

Poduzetnicima koji znaju prepoznati potencijal takvih stranica kao i ulogu koje iste mogu odigrati u širenju mreže kupca i klijenta pruža veliku prednost u odnosu na ostale poduzetnike.

Uz porast mobilnog surfanja, značaj društvenih mreža u marketingu također je vrtoglavo porastao. Većina mobilnih uređaja ima aplikacije koje integriraju društvene stranice te tako korisnicima omogućavaju da uvijek budu u toku s aktivnostima svojih prijatelja, članova obitelji, poznanika i poslovnih kontakata.

Društvene mreže se u marketingu koriste u više svrha:

  • Širenje svijesti o brandu
  • Promocija novog sadržaja na poslovnim web stranicama
  • Promocija novog proizvoda
  • Stvaranje povjerenja
  • Održavanje veza s postojećim klijentima i kupcima te pronalaženje novih
  • Istraživanje navika potrošača i tržišta općenito
Kontaktirajte nas